sobota, 14 kwietnia 2012

Notka powitalna:**

Witam kochani :**
Tu Aga  :** przepraszam że przez tak długi okres czasu  nie pojawiłam się na blogu i nie dodałam swojej pierwszej powitalnej notki :** wybaczcie :**  
wiec tak . :D jestem Aga to chyba już wiecie :D heh mam 16 lat i od teraz bd prowadzić bloga z moja kochana Justysią :* kocham ją!! ♥ postaram się dodać jakieś notki o tym jak się czuję, jak minął dzień jakiś urywek z mojego życia lecz nie za dużo..., będę dodawać również tematy związane  z modą,  wyobraźnią  i pomysłami na wszystko  itp :**  gdy tylko znajdę czas, lecz uprzedzam nie będzie to łatwe :(  

Jeśli macie jakieś pytania dotyczące mnie,bloga pytajcie a z przyjemnością odpowiem wraz z Justyną  ;** ♥
 Do zobaczenia wkrótce  mam nadzieję :** 

1 komentarz:

  1. No nareszcie!! Nie moge doczekac sie kolejnych notek ;)

    OdpowiedzUsuń