piątek, 13 kwietnia 2012

Cześć.
Cudowną mamy pogodę! Aż chce się wyjść na dwór.
Dzisiaj mamy piątek 13-stego. Wierzycie jeszcze w legendę pechowego dnia? Ja nie. Jak dla mnie piątek 13-stego za każdym razem jest udany :)
Nie byłam dzisiaj w szkole, bo musiałam kupić prezent na 18stke dla kuzynki. Myślę, że jej się spodoba :) Jutro oczywiście dodam zdjęcia zarówno swoje jak i prezentu ;)

Chciałabym Wam również dzisiaj pokazać outfit siostry (dzisiejszy). Osobiście nie mam co do niego żadnego zastrzeżenia, prócz mocnego makijażu (ona lubi się tak malować, ale wg mnie to ją postarza, a jest śliczne bez niego..).






kurtka - sklep odzieżowy
bluzeczka - H&M
spodenki - handmade
zakolanówki - Atmosphere
buty - sklep obuwniczy
bransoletka/pierścionek - C&A


Jakie plany macie na ten weekend? :)

- Justyna

2 komentarze:

  1. Świetna kurtka i ta wstążeczka na ręce. :)
    Dla mnie dzisiejszy dzień nie różnił się od żadnego innego :) To tylko stary zabobon. ;) We Włoszech pechowy jest wtorek 17. :D pozdrawiam!

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń