niedziela, 11 marca 2012

Kac WAWA 3D

Cześć! Wczoraj musieliśmy trochę zmienić plany ze względu na samochód -.- A więc zamiast na film "Spadkobiercy" wybraliśmy się na "Kac WAWA 3D". Szczerze mówiąc myślałam, że film nie będzie na tyle dobry, że ludzie będą wychodzić zadowoleni. A jednak. Film przerósł moje oczekiwania całkowicie! Takiej polskiej komedii nie oglądałam nigdy. Musicie się wybrać na ten film do kina!
W planach mam również iść na film "Kobieta w Czerni" ( kino w moim mieście jest troszkę opóźnione, co do premier filmów... ), który oglądałam już dzięki internetowi. Ale w jakości kina będzie on znacznie lepszy i choćby nie wiem co się działo MUSZĘ na niego iść!


A teraz zmykam na obiad, bo jadę niebawem do rodziny ( w końcu!), której nie widziałam baaaardzo długo.. Dobrze jest spędzić niedzielę z myślą, że na drugi dzień nie trzeba wstawać z samego rana i iść do szkoły. Muszę jedynie jechać o 10, aby napisać sprawdzian z matematyki. Cudownie!

Później może pokażę Wam moje nowe kosmetyki jeżeli zdążę oczywiście wrócić wcześniej do domu. Jeżeli nie, to jutro po południ na pewno będzie już nowa notka.

Jakie Wy macie plany na dzisiejsze po południe ? Miłego :*

3 komentarze:

  1. Ja tez chce na Kobeite w Czernii!!!
    A kAC wawa NIE WYDAJE MI SIE TAKIE FAJNY. HMM ALE SKORO POLECASZ TO MOZE POJDE

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ogladalam filmy. ae ide chyba pobiegac za godzinke

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie ten film to dnoooo
    ja caly dzien na kompie siedze ;ddd

    OdpowiedzUsuń