czwartek, 1 marca 2012

Cześć.
Dzisiaj notka na temat facetów i związków. Przepraszam, ale gdzieś muszę się wygadać.

Faceci uważają nas, kobiety, za skompilowane i wiecznie obrażające się. Ale z dnia na dzień jestem coraz bardziej pewna, że oni również. Nie potrafią przyznać się do błędu jaki popełnili, nie zależnie od tego czy to błahostka czy coś ważniejszego. Myślą, że są nie wiadomo kim i mogą nami ''dyrygować'' . Zawsze jesteśmy winne, każda kłótnia jest z naszego powodu, bo to my jesteśmy kobietami.

Czasami mam wrażenie, że wszyscy są przeciwko mnie. Uważają, że źle robię, próbują mi na siłę układać życie. Ale teraz się skończyło, mówię stanowczo STOP. To wszystko za daleko zaszło. Nie mogę tak po prostu zacząć od nowa, ale mogę to poukładać tak, jak chcę.

Wiecie dlaczego w związkach są częste kłótnie o byle co? Bo partnerzy się nie potrafią zrozumieć, nie potrafią się dogadać i nie mówią sobie wszystkiego, dosłownie WSZYSTKIEGO. Brak pewnych rzeczy może doprowadzić do zakończenia związku nawet, gdy się kochają...

Mam ochotę wyżyć się na kimś. Uderzyć w coś. Nie wiem, cokolwiek. Byle by ten gniew, który siedzi we mnie od dłuższego czasu zniknął. Chcę być taka jak dawniej, chcę by ON był taki jak wtedy, kiedy go poznałam. Żebyśmy się dogadywali bez słów, byli szczęśliwi. Mam dość tego wszystkiego. Nie chcę być wiecznie tą najgorszą.. Faceci nigdy nie widzą tego, ze się zmienili. Uważają, ze to my się zmieniamy -.-

 Jeżeli to przeczytałeś, to zastanów się trochę. Pomyśl co się zmieniło, dlaczego jest tak, jak jest. I postaw się na moim miejscu. Zobaczysz wtedy, że moje życie nie jest takie kolorowe jak myślisz.




Yasmin <3


6 komentarzy:

  1. To co napisałaś daje do myślenia. Życzę Ci szczęścia.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie z Ania :)) piosenka zajebista ''pieprz sie... '' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowa są mega i mniej więcej dlatego mi się podoba :) '' Fuck you '' <3

      Usuń
  3. ten twoj men to musi byc szczesciarzem ze ma tak inteligenta kobiete. zazdroszcze mu. pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  4. widze ze Mateusz komentuje hahahahahah ostro ;D
    ie przejmuj sie bedz. dobrze :* <3

    OdpowiedzUsuń