wtorek, 20 marca 2012

Agnieszka :*

Cześć.
Czy Wy również cieszycie się z tego, że od dzisiaj mamy wiosnę astronomiczną? Ja bardzo! To nic, że temp. nie przekracza 13-15 stopni, ważne , ze ona już jest!

Chciałabym Was poinformować iż od dnia jutrzejszego ( tj. 21 marzec 2012 roku - 1 Dzień Wiosny kalendarzowej i Dzień Wagarowicza ) blog będzie prowadzony przez dwie osoby :) Oczywiście przeze mnie i moją przyjaciółkę Agnieszkę. Notek będzie więcej i będą one o różnej tematyce. Każda z nas będzie się pod swoją notką podpisywać, abyście wiedzieli co u której słychać itd :) A oto ona :

Kocham ją ! <3

W sobotę rano wybieram się na zakupy i możliwe, że kupię nowy aparat ! Taak, bardzo się cieszę. Wieczorkiem jadę do Agusi na noc. trzeba obgadać na spokojnie kilka spraw i w końcu skorzystać z tej wiosny :D
Jakie macie plany na jutro ? Ja niestety będę musiała wybrać się do szkoły na 3 lekcję i zostać już do końca, gdyż poprawiam spr z biologii.. -.- 
Miłego wieczorku ;*



4 komentarze:

  1. ja w domu siedzie haha ;d;d

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna jest!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie ty moje :** uduszę cię za to zdj :** już nie było ładniejszego??
    sobotnia noc bd na długo w naszych głowach ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź przestań, śliczne jest!
      ha ! Oczywiście, że tak. O ile coś z tej nocy zapamiętamy ; o Słonko ty moje ;*

      Usuń